Bi Bi 2 - Vacanta

1.9KReport

După câteva sâmbăte în care am fost cu Ron și Becky, m-am obișnuit să mă bucur să fiu legat de Ron. Sue, soția mea, sa bucurat de atenția celor doi. Atât de mult încât ne-am adunat cu toții capetele pentru a planifica o vacanță.

Ideea sărbătorilor a apărut când Sue și Becky au descoperit că vacanțele sunt în același timp. Bănuiesc că au plănuit-o. Așa că Ron și cu mine ne-am organizat vacanțele pentru a ne îmbrăca cu ei. Ne-am planificat o călătorie de două săptămâni la o stațiune pe plajă. De fapt, din nou Sue și Becky au făcut planificarea. Eu și Ron am fost de acord. Hotelul era chiar pe malul mării și aveam două camere cu o ușă comunicantă. Femeile ne-au explicat că nu ne va cere să intrăm pe hol pentru a ne schimba din când în când. Chiar avea sens. Mult mai convenabil și privat.

Am luat două mașini și ne-am întâlnit la hotel. Trebuie să spun că am primit mai multe priviri cunoscătoare în timp ce ne-am înregistrat. Nu cred că au apreciat pe deplin „aranjamentul” nostru, care a fost la fel de bine. Eu și Sue am închis hainele pe care le-am adus cu noi și am verificat cu Ron și Becky care făcuseră același lucru. Am intrat în sala de mese pentru un prânz rapid. „Hai să mergem la plajă”, a sugerat Becky. Înapoi în camere, ne-am îmbrăcat haine de plajă și ne-am dus la plajă pentru a descoperi că era o plajă opțională de îmbrăcăminte. Din nou, eram sigur că Sue și Becky știau asta când au rezervat. Am mers pe această cale îngustă până la plajă. Era bine ferit de drum și de hotel. Erau deja mai multe persoane acolo și un cuplu era gol.

Cred că ar fi trebuit să știu ce se va întâmpla. De îndată ce am ajuns, atât Sue, cât și Becky și-au desprins topurile de bikini. Imediat am primit un hard-on și eu sunt Ron a fost la fel. Cele două femei s-au îndrăznit să-și scoată fundul și au făcut-o. Apoi au coborât până la apă complet goi. Ron s-a întors către mine „Roger, de ce nu ne dezbrăcăm și noi?” a spus el și fără să aștepte un răspuns și-a dat jos pantalonii scurți de baie. Ca să nu fiu ciudat, am făcut la fel. Aspectul de pe fețele lui Sue și Becky nu avea preț. Doi bărbați întinși pe spate cu penisurile erecte la vedere. Sue s-a îmbrățișat lângă mine și mi-a șoptit „Mi-ar plăcea să stau pe cocoșul ăla dragă”, dar nu a făcut-o. Ea doar s-a întins și m-a mângâiat. M-am uitat la Ron și Becky făcea la fel.

Am fost acolo aproape o oră când am decis să ne întoarcem la hotel. Echipamentul de înot înapoi ne-am dus în camere să facem duș. Apoi, Ron și Becky au intrat în camera noastră goi și au râs în timp ce ne îmbrăcasem de fapt. Hainele au fost aruncate și Sue și Becky s-au schimbat de mai multe ori, dându-mi lui Ron și mie stimulare orală înainte ca el să o înșurubească pe Sue și eu să o călare pe Becky. Ceva cu care ne-am simțit cu toții destul de confortabil, făcând-o de multe ori înainte. După ce Sue și Becky au mers să facă un duș împreună, Ron și cu mine le-am sut penisul pentru a deveni din nou tari pentru runda a doua.

Întotdeauna am fost „de jos” la vârful lui Ron. Sue spusese că ar trebui să mă urc pe Ron ca să fiu corectă. Am rezistat, nu prea știu de ce. Când femeile s-au întors de la duș, au văzut că eram erect și mi-au ordonat să-l pun pe Ron. Mi-au dat chiar și un borcan de KY Gel. „OK” i-am spus „ești bine, Ron”. El a râs „Sunt pregătit din prima zi, Roger”. Mi-am acoperit penisul cu gel și am aplicat puțin pe fundul lui Ron. Era cu fața în jos și deja gemea de așteptare. Apoi a fost pe mâini și în genunchi. „Fut-ma Roger”, a gemut el și am înaintat spre el, îndreptându-mi penisul și introducându-l în canalul lui anal. M-am simțit atât de strâns și eu eram cel care gemea acum. Am aruncat o privire spre Sue și Becky într-un 69 și, evident, mi-am făcut plăcere. Asta m-a înfipt și mai tare și a început să-l lovesc în fundul lui Ron de parcă n-ar fi fost mâine. A gemut și m-a îndemnat să merg. Am gemut când m-am descărcat în el. Primul meu pegging și m-am simțit uimitor.

Ron a făcut un duș, apoi am făcut eu. Când m-am întors în cameră, Sue și Becky își sugeau pe rând penisul. Becky a împins-o pe Sue deoparte și l-a supt uscat. Bănuiesc că Sue nu a fost supărată pentru că mi-ar suge penisul, dar niciodată o muie. L-am privit pe chipul lui Ron contorsionându-se când venea și îmi doream să fiu eu. M-am uitat la Sue și ea doar a zâmbit. Ron și Becky s-au întors în camera lor, iar eu și Sue am făcut sex înainte de a face un pui de somn. Era pe la ora 18 când ne-am hotărât să ne întâlnim la cină. În loc de sufrageria hotelului, am mers la un mic restaurant de pe stradă. Atât Sue, cât și Becky și-au renunțat la sutiene și s-au bucurat de efectul pe care îl avea asupra mea, a lui Ron și a tuturor celorlalți bărbați de acolo.

Înapoi în cameră, femeile au decis că își vor schimba soții pentru noapte. Ne schimbasem înainte, dar niciodată toată noaptea. Ron și Sue au mers alături, în timp ce Becky și cu mine făceam un duș împreună și apoi ne-am tras ca iepurii până când am adormit în cele din urmă. M-am trezit dimineața cu Becky pe mine. În sfârșit am ajuns să simt cum era o muie. „Sue nu face asta niciodată”, i-am spus în timp ce făceam un duș. — O voi convinge atunci, spuse Becky. M-am rugat în tăcere.

Sue și Becky au spus că ar trebui să încercăm piscina hotelului înainte de prânz. Eu și Ron am coborât în ​​timp ce femeile au spus că ni se vor alătura mai târziu. Am fost nedumerit de ce, dar nu am întrebat. Stăteam acolo și vorbim când au apărut. Am fost socat. Evident, ieșiseră împreună și cumpăraseră microkini-uri asortate. Erau practic goi. Mai erau doi băieți lângă piscină și se uitau bine. Sue a venit și s-a întins pe lounge lângă mine. "Vă place?" ea a intrebat. Am dat din cap. „Este atât de obscen”, am spus și ea a râs. „Da dragă”, a șoptit ea „și sunt atât de excitat acum”. Nu a fost singura.

Am stat întinși lângă piscină aproximativ o oră și am avut o problemă tot timpul. Înapoi în cameră, ne pregătim de prânz. Sue și cu mine am luat o rapidă. Cred că am rezistat vreo 3 minute că eram atât de încântat. La prânz, atât Sue, cât și Becky au râs de Ron și de răspunsul meu. Becky a spus că s-au tras febril la fel ca noi. Restul vacanței a mers la fel. Gol pe plajă, aproape gol la piscină și orice tip de combinație în spate în camere. Am descoperit că îmi plăcea să fiu un top uneori, dar mi-a plăcut foarte mult că Ron mă lega. Am acceptat că sunt, de fapt, bisexuală, la fel ca Sue.

După două săptămâni obositoare, a fost atât de bine să fiu din nou acasă. Eu și Sue am despachetat și ne-am așezat cu o cafea. M-am simțit somnoros, apoi am simțit-o că Sue îmi desface fermoarul pantalonilor. „Există un singur lucru pe care trebuie să-l fac, dragă”, a spus ea și a început să-mi suge penisul. Am putut simți cum se construiește orgasmul și, din forța obișnuinței, am bătut-o pe cap, semnalul nostru pentru orgasmul meu care se apropia. De data aceasta nu s-a oprit și mi-a luat povara în gură. Și-a încovoiat nasul și a înghițit în sec. Știam cum se simțea. Prima dată când i-am făcut o muie lui Ron, am fost atât de înfășurată de gust. M-am obișnuit și am sperat că și Sue o va face.

Povesti similare

Doar călare

Doar călare Seara asta a început la fel ca toate celelalte nopți. Eu și cei doi prieteni ai mei ieșeam la băutură și ne plimbam. Aveam paisprezece ani, iar prietenul meu Jason avea șaisprezece, iar Max avea optsprezece. Max cunoștea un tip care ne-ar cumpăra bere și whisky și nu ne-ar pune întrebări. A venit rândul meu să cumpăr, așa că i-am dat lui Max cele două douăzeci pe care le câștigasem săptămâna trecută. Max era un tip mare, probabil 6 picioare și doi și cântărea în jur de două sute de kilograme. Avea o tunsoare scurtă și nu se bărbieria...

266 Vizualizari

Partea 7, fata cu fund

Sper că vă place această poveste, partea 7 marchează multe lucruri care vor apărea în poveștile ulterioare. Vă rugăm să comentați și să vă bucurați. Tatăl lui Tyler a fost un client frecvent al mamei mele. A tras-o aproape la fel de mult ca John, dar nu mai mult decât Bill. Mama avea alți băieți care apăreau din când în când, dar aceștia 3 erau constante. Mama avea mult de lucru, uneori ziua, alteori noaptea. Avea câțiva băieți care apăreau dimineața, dar lucra mai ales noaptea. Stăteam cu bunica când lucra noaptea și uneori venea să mă ia și mă lăsa...

596 Vizualizari

Futa Naked In School 08 - Naughty Futa Bake Sale 2: Leann's Sells Futa Pies

Futa Naked In School – Naughty Futa Bake Sale Capitolul doi: Leann’s Sells Futa Pies Prin mypenname3000 Drepturi de autor 2019 Săptămâna lui Leann Winthrop, sâmbătă — Iată, dragule, toarcă Skylar, unul dintre futa-servizi. Cozile ei blonde i-au revărsat chipul tineresc. Am gâfâit când ea îmi strângea fundul gol. Futa-penul meu a pulsat așa cum mi-am amintit cu o zi înainte, când Ji-Min și cu mine i-am săturat pe futa-porteri cu trupurile noastre. Ei mi-au luat cireșea păsăricii în timp ce eu le-am sut cocoșii și le-am luat în pisică și nemernic. În cele din urmă, Ji-Min și cu mine picuram...

575 Vizualizari

Barbara Runs The Gauntlet Partea 1

Barbara Lewis stătea la masa din bucătărie din apartamentul ei, cu o privire îngrijorată pe chip. În fața ei, pe masă, erau o grămadă de bancnote. Era în urmă cu ele, unele chiar cu mai mult de treizeci de zile, și avea nevoie de aproape 1000 de dolari pentru a le plăti pe toate. Ea nu avea habar despre cum avea să realizeze această performanță. Ei bine, exista o singură cale, dar nu era sigură că ar putea să o facă. Cu vreo două zile înainte, prietena ei Lena îi povestise despre acest loc subteran în care fusese o dată în...

356 Vizualizari

Profesor - 01 Ziua 0 Începe

Domnișoară. Burk, vă rog să vă prezentați la birou.” A venit prin interfonul școlii. „Acum ce” se gândi ea. S-a întâmplat ceva cu unul dintre elevii ei de acasă. Laura Burk a fost profesoară de matematică la o școală privată. De când a trecut HB 2469, umilirea era legală și forma aprobată de disciplină, iar unele dintre regulile de disciplină erau foarte ciudate din ceea ce fuseseră. Când Sara a ajuns în sala de clasă pentru a o ușura, Laura a traversat campusul până la birou. Pe drum, a văzut-o pe Mika, una dintre fetele în vârstă care traversa curtea centrală...

669 Vizualizari

Sex Soacra Pt 4, Fosta Soacra

Sex cu soacra, Pt4: Fosta soacra Mi s-a oferit un post de consultant de 3 luni într-o altă țară asiatică în care lucrasem înainte și, de fapt, unde mai fusesem căsătorit de 6 ani, înainte ca soția mea de atunci să fugă cu un alt bărbat și să ceară divorțul, ceea ce am făcut-o. nu vreau și am luptat să o păstrez, să o recâștig, dar după 2 ani a fost de acord fără tragere de inimă. În cea de-a treia săptămână, eram în piața locală, după colțul de căsuța care mi-a fost pusă la dispoziție și am dat, literalmente, de...

654 Vizualizari

Likes 0

Actrița și eu (partea a 8-a scena de sex film fierbinte)

Shannon și fetele au mers la medicii lor pentru un control de 8 săptămâni și totul a fost în regulă cu fetele, iar rănile lui Shannon aproape s-au vindecat. Doctorul i-a dat lui Shannon ok să înceapă antrenamentul, iar în câteva săptămâni a putut relua activitățile sexuale normale fără nicio restricție. Ea se dusese la un chirurg plastician, iar el i-a reparat cicatricea, așa că nu era vizibilă. Și-a luat un antrenor personal pentru a se restabili în formă. A înotat mult în piscină. Am făcut-o să joace golf. A luat o lecție la clubul de care aparținem. În 5 săptămâni...

398 Vizualizari

Patul de căsătorie

A fost căsătorită de tânără. Avea cincisprezece ani când s-a căsătorit cu un bărbat de treizeci și cinci de ani, numele lui Rohan. Îi era frică de el, iar el a fost excitat de ea. Era scundă, avea curbe bine plasate. Sânii ei erau destul de mari pentru rama ei și erau adesea expuși proeminent în partea de sus a corsetului. Numele ei era Anna. Anna nu i-a fost frică de viitorul ei soț la început, dar totul s-a schimbat în noaptea nunții lor. Stătea în rochie în timp ce el se uita la ea. Inspectând fiecare centimetru din corpul ei...

2.2K Vizualizari

Curva Crack - II_(0)

A doua zi, Laura avea din nou nevoie de ceva crack. Iubitul ei sunase în acea dimineață pentru a o anunța că era legat în Chicago și că nu va mai fi acasă câteva zile. Ea îi spusese să ajungă acasă cât mai curând posibil, deoarece avea nevoie de mai multe alimente. Nu și-a recunoscut încă obiceiul în fața iubitului ei pentru că îi era teamă că nu-l va pierde dacă ar afla. Nu știa totuși cât mai putea să-l păcălească. După ce a închis, ea și-a sunat dealer-ul pentru a obține niște crack. — Știi care este afacerea, nu-i așa?...

2K Vizualizari

Likes 1

Instant Messenger frate/sură

Această poveste este diferită de orice alte povești pe care le-ați citit vreodată. Acesta este un rol real pe care eu și iubitul meu l-am făcut. Am curățat puțin, așa că sunt mai puține greșeli de ortografie. Vă rugăm să nu lăsați comentarii despre gramatică și ortografie proastă. Aceasta este o adevărată conversație prin mesagerie instantanee. Doar în caz că nu știi, lol = râzi în hohote. Când există un set de două paranteze, place aceasta ((cuvânt)), suntem eu și el rupând din rol. Sper să vă placă povestea pentru că este foarte bună și fierbinte. Mulțumesc! -------------------------------------------------- ------------------------------------------ yankees2girl: eu...