Carnavalul capitolul 4

923Report

M-am gândit la noaptea trecută în timp ce luam prânzul la Danny Kaye’s Pizza, singurul loc la mai puțin de o milă de lotul de carnaval. Vremea fusese rece și burniță de două zile. A fost o schimbare binevenită să petrec noaptea trecută într-o rulotă drăguță, caldă și confortabilă, mai ales cu trei femei frumoase. Nu m-am așteptat niciodată să devină un moment memorabil în viața mea.

Cu cât am reluat mai mult aventura de aseară, cu atât am devenit mai confuz cu privire la modul în care s-a desfășurat totul. Am băut prea mult și se pare că am leșinat. M-am trezit în toiul nopții și am găsit-o pe una dintre cele trei femei care se călăreau pe trunchiul meu, trăgându-mă. Era aproape complet întuneric; eram încă beat; Nu am reușit să-mi dau seama cine era, în timp ce ea se îndrepta spre mine, așa că am ieșit din momentul pasiunii.

În camera slab luminată, am putut simți mai mult decât să văd silueta unei femei goale, în timp ce își cobora încet pisică-ul fierbinte, care picură, pe tija mea tare. Încet, ea a început să-și pompeze fundul larg ferm în sus și în jos. Nu știu de ce nu m-am curățat imediat; poate alcoolul. Toată această săptămână de experiențe a fost complet străină. A fost cel mai erotic lucru care mi s-a întâmplat vreodată.

Lingerea sosului de-a lungul fantei unei mașini de tocat chiftele calde a căpătat o conotație cu totul nouă. M-am gândit la Corrine și Carla și la cât de suculente erau. M-am gândit la Carmen și m-am întrebat cum ar fi să-mi trec limba prin fanta. Îmi era greu să-mi mănânc submarinul în fața Paulei. Nepoata cu ochi căprui a proprietarului lui Danny Kaye se uita direct la mine. Dacă s-ar fi uitat în jos, cu siguranță ar fi văzut umflătura dintre picioarele mele ascuns parțial de masă.

Am terminat prânzul și acum era în siguranță să mă trezesc. Am început să mă gândesc din nou la aseară și la cum aș putea obține o performanță repetată; Am venit în gol. M-am plimbat pe îndelete pe strada mărginită de copaci înapoi la casa mea temporară. Se încălziseră mult, acum că majoritatea norilor se risipiseră. Lucrurile se usucau, de asemenea, destul de repede; cu greu puteai să-ți dai seama că a plouat în ultimele două zile. De îndată ce am părăsit umbra și pe teren, căldura s-a simțit mai mult ca la sfârșitul lunii iulie decât în ​​iunie. Mă schimb de la blugi și înapoi într-o pereche de pantaloni scurți ușori.

Se pare că jumătatea mea inferioară a corpului meu avea o minte proprie; îmi tot spunea că vrea să viziteze remorca electricianului. Bineînțeles că a câștigat argumentul. Carla, Corrine și Carmen erau în spate, făcând plajă, toate întinse cu fața în jos
purtând topuri de bikini dezlegate. A fost un nu-nu să apară linii de bronzare; dar cumva nu credeam că se va vedea prea multe pe pielea lor deja bronzată. Ce priveliste! Penisul meu a devenit rapid îngroșat.

Au fost puțin surprinși de abordarea mea, dar s-au relaxat când au văzut că sunt doar eu.

"Buna, doamnelor! Am venit doar să vă mulțumesc încă o dată pentru un timp atât de bun și un loc cald unde să dormi noaptea trecută.” În glumă, am adăugat: „Nu m-ar deranja să fac asta din nou”.

Carmen și-a legat curelele la loc și s-a ridicat să ia niște băuturi reci.

„Doar o Cola pentru mine, mulțumesc.”

Nu am putut lua o altă bere acum. Când a intrat în rulotă, i-am spus Carlei: Mama ta a spus că ai fost treaz toată noaptea și nu ai vrut să te trezești azi dimineață.

Ea a răspuns: „Nu chiar. Am dormit ca un buștean și ai dreptate în privința rolului, nu am vrut să mă trezesc. Am vrut doar să dorm târziu.”

Asta m-a pus din nou pe gânduri și mi-am dat seama că trebuie să fi fost Carmen. Scena erotică de aseară a început să-mi revină din nou în minte, în timp ce continuam să mă gândesc la noaptea trecută; întins pe spate, cu țesutul înțepenit alunecând adânc în păsărica picurătoare a unei femei în vârstă a lui Carmen. M-am gândit la momentul în care s-a aplecat în față și a început lovituri scurte și rapide, chiar înainte de a ajunge la punctul culminant. Sunetele ude și moi, în timp ce buzele păsăricii ei s-au deschis larg în timp ce ea a coborât puternic împotriva penisului și a mingilor mele. Mi-am amintit că păsărica ei s-a contractat de-a lungul axului meu chiar înainte să-mi arunc sarcina adânc în corpul ei. Inghinarea mea se agita; pula îmi pulsa. Penisul meu se încorda să-mi izbucnească din pantaloni scurți când Carmen s-a întors cu băuturile. A fost abia mai jos dureros.

Acum că aveam o față de care să merg împreună cu aventura mea, nu m-am putut abține să reluez scena toată ziua.
Nu avea cum să rateze umflătura uriașă a pantalonilor mei. I-am aruncat un zâmbet larg încordat, încercând să nu-mi arăt disconfortul. Ea îi zâmbi înapoi și ochii ei păreau să se deschidă mai larg pe măsură ce se apropia. S-a uitat în jos și și-a ținut privirea mai mult decât intenționa. Am încercat să evit contactul vizual, dar ea știa că am văzut-o privind. Fetele erau încă cu fața în jos și nu au observat. Era o masă mică cu umbrelă, așa că eu și Carman ne-am așezat la masă. Corrine și Carla s-au făcut singure și ni s-au alăturat. A fost cel mai frumos festival de sâni pe care ți-l poți imagina. Nu m-am putut abține să mă uit la fiecare bebeluș minunat pe rând.

Carmen a spus în cele din urmă: „Ți-a plăcut jocul nostru de Monopoly aseară?”

„A fost cel mai distractiv de când am început să lucrez la carnaval. Poate o putem face din nou, în curând.” Am răspuns sperând să obțin o reacție.

„Vinerea ne place să jucăm cărți. Poate ai putea să ni te alături. Sunt sigur că fetelor nu le-ar deranja să te aibă la tine. Știu că ar fi în regulă și cu Joe. Dacă e frig afară ca aseară, s-ar putea să te punem pe canapea extensibilă dacă nu te superi.

Mintea mea era furioasă de gânduri despre animale precum sexul; Penisul mi-a revenit la o gălăgie plină de pulsații încă o dată și acum nu credeam că se va potoli.

„Cu siguranță nu m-ar deranja; și aș aștepta cu nerăbdare o altă seară de distracție și jocuri.” Toate dorințele mele se împliniu.

Trei perechi de mameloane începeau să se vadă prin topurile de bikini. Nu credeam că acești bikini au fost făcuți pentru înot; materialul părea mult mai subțire decât îmbrăcămintea de baie standard. Poate că acestea au fost recuzită de carnaval, ca atâtea alte lucruri pe care le-am văzut și am învățat despre modul de viață carnaval; numărul de moduri diferite de a atrage și a atrage clienții potențiali a fost o parte importantă a afacerii lor. Ca și sloganul familiar: „Mă plătește să faci reclamă!’ Ei bine, acest lucru a fost cu siguranță adevărat și a fost executat în multe feluri în circuitul carniei.

Se făcea târziu și ora să-mi iau rămas bun de la doamne; era timpul să ne pregătim de deschidere pentru afaceri. În sfârșit, era în siguranță să te trezești fără a da un spectacol pe care să-l vadă toată lumea.

Oamenii apăreau devreme. Acesta a fost un semn bun; se părea că aș putea obține chiria săptămânală până la urmă. A fost o noapte lungă și am rămas deschisi o oră în plus pentru a găzdui mulțimile. Afacerile au fost mult mai bune decât mă așteptam.

Eram epuizată și nu voiam decât să mă târăsc în spatele cortului, până la dormitorul meu. Și tocmai asta am făcut. Era încă cald în cortul meu; M-am dezbrăcat doar în pantalonii scurți și m-am așezat pe pătuț. Am adormit în câteva minute.

M-am trezit în miezul nopții; și am simțit că cineva era în cort cu mine. Am deschis ochii dar nu am putut vedea nimic. Apoi am auzit o șoaptă blândă strigându-mă. Era Corrine.

„Ești treaz, Bobby? Te superi dacă mă vizitez pentru o vreme?”

Eram treaz acum! M-am ridicat și mi-am legănat picioarele de pe pătuț.

„Da, sunt treaz și nu mă deranjează deloc dacă stai puțin. Nu ți-e teamă că tatăl tău te va afla din nou târziu?

„El și mama dorm adânc, așa că am riscat și am venit să te văd. Am observat că ești foarte încântat să ne vezi în după-amiaza asta. Nu m-am putut abține să observ disconfortul tău. Ți-am aruncat o privire când mama aducea băuturile. Ai avut o problemă majoră. l-am vrut”

În timp ce spunea asta, mâna ei s-a întins și s-a sprijinit pe coapsa mea; încet ea l-a alunecat până la penisul meu de dormit. Fiecare nerv din zona inghinală a fost în scurtcircuitare, în timp ce penisul mi s-a inundat cu o cantitate proaspătă de sânge arterial.

— Scoate-ți pantalonii scurți, Bobby, mi-a șoptit ea în timp ce dosul mâinii și degetele ei s-au îndreptat spre dezlegarea mea furioasă. Două secunde mai târziu, am simțit o mână udă alunecând în sus și în jos, axul meu dur de piatră. Scuipă din nou pe mână și începu să mângâie mai repede cu mâna ei netedă, alunecoasă.

„Încetește înainte să-mi împușc încărcătura peste tine. Se simte atât de bine.”

S-a oprit și s-a repoziționat și s-a lăsat în genunchi în fața mea. Următorul lucru pe care l-am simțit a fost gura ei fierbinte și buzele pline, sugându-mi capul lemnos. nu am putut suporta.

„Corrine, asta nu e mult mai bine. Sunt pe cale sa explodez!"

„Poți exploda oricând vrei, acum. Sperma ta nu se va împușca peste hainele mele acum”

„Bănuiesc că ai dreptate!”

Acestea fiind spuse, mi-a luat sacul și a adăugat la aspirația gurii, smucind baza membrului meu umflat. Aproape că am leșinat de plăcere. Nu am venit la fel de greu în viața mea. Abia mi-am scos cuvintele din gură că aveam de gând să esperma. Corrine mi-a simțit corpul încordându-se și s-a smucit mai repede și a supt ca și mâine. Mi-am simțit penisul umflându-se și mai mult pe măsură ce am simțit o încărcătură topită cum se ridica din mingi și trăgea prin axul meu.

Mi-am împletit degetele în timp ce țineam spatele capului lui Corrine. Nu puteam risca să se retragă în acest moment. Am simțit că această încărcătură va depăși limita de viteză, când i-a izbit gâtul la peste treizeci de mile pe oră. Ea a scos un sunet înăbușit când a simțit sămânța mea fierbinte trăgând și a început să-și umple gura fierbinte și flămândă. Gemendu-și bucuria ei în timp ce a gustat sperma mea dulce, Corrine a continuat să suge și să lingă până când ultimul meu glob mic de spermă lipicios a fost scurs de penisul meu de înmuiere. Mi-a strâns unealta de la bază până la vârf pentru a se asigura că nu a lăsat niciuna. Nici măcar o picătură nu s-a pierdut când ea a înghițit toată încărcătura.

Am simțit nevoia să fac ceva pentru ea, dar ea a spus altă dată. Trebuia să se întoarcă înainte ca cineva să se trezească și să o observe dispărută. Vor mai fi și alte momente când a spus ea când a plecat. De fapt, m-am simțit ușurat că ea a plecat. După acea mufă, am fost epuizat și somnul părea cea mai bună opțiune. M-am întors pe pătuț și am închis ochii. Dreamland a venit imediat; era ziua data viitoare când am deschis ochii.

Era doar vineri din prima mea săptămână completă la turneul Cape Cod. Vinerea trecută, în prima mea noapte de muncă, am fost un tocilar total virgin. Am fost atât de na? către lumea de dincolo de școală. Asemenea plăceri nu mi-au intrat niciodată în gânduri. Să fiu tras și supt de trei femei superbe defavorizate sexual trebuia să fi fost cele mai nebunești vise ale fiecărui bărbat. Aveam cincisprezece ani, dându-mă drept optsprezece, trecând pe treizeci și trăind în Rai.

Ce ar putea depăși săptămâna de astăzi.

„Bobby, vrei să mergi să iei micul dejun?” Șeful meu a vorbit tare în afara cortului meu.

"Sigur. Lasă-mă doar să-mi pun niște haine; Voi ieși imediat.”

Am mers cu mașina la Hyannis pentru micul dejun. La doar cincisprezece mile de EBF; asta era civilizație, erau oameni și afaceri și restaurante din belșug. Ne-am mulțumit cu clătite și am luat un mic dejun pe îndelete. Era aproape ca și cum ai fi acasă. Hyannis a fost următoarea noastră oprire, iar Bobby M. a verificat poziţia lui în linie. Ca orice altă afacere cu amănuntul, locația a fost totul. Abia așteptam săptămâna viitoare; dar mai rămăseseră două zile până să-mi termin prima săptămână de viață de carnaval. Ce viață!

Am un joc de cărți la care să merg în seara asta după serviciu; se pare că o altă experiență nouă este pe cale să se desfășoare.

Povesti similare

Războiul Mare 3033 Partea 5: Jack află ceva

Trecuse puțin peste o lună de când Jack a primit vizita vechiului său prieten și, deoarece se aflau la mai mult de câțiva ani lumină distanță de pământ, au mai avut câteva vizite doar pentru a-și lua rămas bun de la prieteni și familie, așa cum aveau să fie. au plecat o vreme după aceea au fost lăsați complet singuri, dar viața pe nava masivă a continuat normal. Trecuseră deja pe lângă două sisteme, trimițând mesaje către oricine din sistem, în speranța unui răspuns care nu a venit niciodată, la început au crezut că era pentru că erau pre-electronice și nu...

459 Vizualizari

Likes 0

O excursie la magazinul alimentar

[b][/b] sunteți o femeie căsătorită de 23 de ani care este însărcinată în 7 luni și este la magazin alimentar. Aspectul este un păr blond ușor ondulat, ochi albaștri, sâni DD, 5 metri înălțime, cu o burtă de gravidă foarte rotundă. O bluză albă cu nasturi, o fustă creion neagră și stilettos negri. criticile sunt binevenite, doar fiți drăguți cu ele vă rog și mulțumesc! Oricum, bucură-te! ;) Intri in magazinul alimentar dupa o zi lunga de munca la birou; ești obosit, ești rănit la picioare și, cel mai rău, sânii tăi au fost sensibili și umflați toată ziua. Din această...

2.2K Vizualizari

A ceda surorii mele: Partea 1

Am citit povești aici de ceva vreme, dar m-am hotărât să postez una dintre ele. Spune-mi ce crezi. feedback-ul decide dacă există chiar și o parte a doua. Ei bine, în primul rând numele meu este Jake. Am 18 ani și am părul castaniu cu ochi căprui. Am 6 metri înălțime și o constituție musculară. Am un cocos respectabil de 7 inci. În prezent sunt singură, eu și prietena mea tocmai ne-am despărțit. Mă înșela cu un alt tip. Ei bine, oricum, așa am ajuns unde sunt acum. Vezi tu, am o soră geamănă, ea s-a născut înaintea mea. Numele ei...

1.9K Vizualizari

Futa Naked In School 08 - Naughty Futa Bake Sale 2: Leann's Sells Futa Pies

Futa Naked In School – Naughty Futa Bake Sale Capitolul doi: Leann’s Sells Futa Pies Prin mypenname3000 Drepturi de autor 2019 Săptămâna lui Leann Winthrop, sâmbătă — Iată, dragule, toarcă Skylar, unul dintre futa-servizi. Cozile ei blonde i-au revărsat chipul tineresc. Am gâfâit când ea îmi strângea fundul gol. Futa-penul meu a pulsat așa cum mi-am amintit cu o zi înainte, când Ji-Min și cu mine i-am săturat pe futa-porteri cu trupurile noastre. Ei mi-au luat cireșea păsăricii în timp ce eu le-am sut cocoșii și le-am luat în pisică și nemernic. În cele din urmă, Ji-Min și cu mine picuram...

585 Vizualizari

Likes 0

Actrița și eu (partea a 8-a scena de sex film fierbinte)

Shannon și fetele au mers la medicii lor pentru un control de 8 săptămâni și totul a fost în regulă cu fetele, iar rănile lui Shannon aproape s-au vindecat. Doctorul i-a dat lui Shannon ok să înceapă antrenamentul, iar în câteva săptămâni a putut relua activitățile sexuale normale fără nicio restricție. Ea se dusese la un chirurg plastician, iar el i-a reparat cicatricea, așa că nu era vizibilă. Și-a luat un antrenor personal pentru a se restabili în formă. A înotat mult în piscină. Am făcut-o să joace golf. A luat o lecție la clubul de care aparținem. În 5 săptămâni...

402 Vizualizari

Likes 0

Melissa Predă cursul și devine predată

Această zi nu avea să fie distractivă. Cum a fost aleasă Melissa pentru a preda această clasă? O colegă de muncă s-a îmbolnăvit în ultimul moment și a trebuit să completeze. Au existat alte persoane care cunoșteau compania mai bine decât ea. Trebuia doar să rânjească și să o suporte, deoarece decizia fusese deja luată. Melissa fusese aleasă să vorbească despre compania ei unui grup de recruți potențiali la liceul local. Melissa a ajuns la școală mult mai devreme decât a trebuit să se asigure că ar putea amenaja camera după bunul ei plac. A fost lăsată să treacă de paznici...

2.8K Vizualizari

Miere de vânzare partea 2

Miere de vânzare 2 Îi țineam cecul lui Jeb, dar el nu a ajuns să-l ia și am început să-mi fac griji că s-ar putea să se retragă din afacere. Jeb s-a zgâriat cu bile și a adulmecat degetele; mirosul trebuie să se fi întâlnit cu aprobarea lui pentru că s-a uitat la mine, a rostogolit bățul de chibrit în gură spre cealaltă parte și a spus. „Am câteva stip-a-lations care să adauge acest lucru este o lăcomie.” A spus că a încercat să pară tot avocat. „Ce fel de prevederi?” L-am privit cu suspiciune. „Ei bine”, a făcut o pauză...

2.2K Vizualizari

Răzbunarea este a mea

Am cunoscut-o pe Sue în urmă cu câțiva ani, a fost binecuvântată cu o siluetă excelentă și la vârsta de 36 de ani își păstrase să arate bine, îmi place că mulți bărbați au încercat să se întâlnească cu ea, dar ea nu avea nimic din asta, spunea mereu că avea o prietenă obișnuită cu care a ieșit și eu nu am avut nicio șansă. Mi s-a părut interesant faptul că ea nu și-a adus niciodată prietena la niciuna dintre excursiile noastre la clubul pentru single și, în calitate de organizator, am putut să-i văd pe mulți dintre partenerii noștri membri...

2.1K Vizualizari

A deveni regina balului; capitolul 3

Capitolul 3 A doua zi dimineața m-am trezit cu sunetul acelui cântec rock șocant care răsună din telefon. Eram încă puțin amețit deoarece nu adormisem până târziu din cauza extraordinarei mele sesiuni de masturbare. Ridicându-mi încet capul, am luat telefonul și am oprit alarma. Căscând, mi-am legănat picioarele de pe pat și m-am apropiat de dulapul meu. Ei bine, m-am gândit, este timpul să văd ce fel de ținută pot veni cu care să nu-i dea lui Beth un atac de cord. Scotocind prin lucruri o vreme, am ales în sfârșit unul. Era un hanorac roz care credeam că va arăta...

2.1K Vizualizari

Stephanie - Exact când lucrurile s-au întors partea 5

La câteva zile după reproducerea ei cu D, el a sunat și a stabilit o întâlnire pentru a-și aduce câinele înapoi pentru a fi crescut din nou. Din cauza programului ei încărcat, Stephanie a stabilit ora pentru imediat după ce a închis operațiunile normale. Stephanie era încântată, pentru că aceasta avea să fie prima dată cu o femeie. La aproximativ o oră după ce a închis oficial, s-a auzit o bătaie la ușa biroului. Abia și-a putut stăpâni entuziasmul când a deschis ușa pentru D, soția lui și câinele lor. „Bună ziua, sunt Stephanie, conduc canisele și facilitez reproducerea”, a spus...